Grzegorz Esz i Christopher F. Biedermann w zarządzie UPC Polska
Grzegorz Esz zostanie w grudniu br. nowym dyrektorem marketingu sieci kablowej UPC Polska, zaś Christopher F. Biedermann obejmie w spółce funkcję dyrektora finansowego. Obaj zostaną też członkami zarządu firmy.
Esz stanie na czele nowo powstałego pionu marketingu UPC Polska. Jak informowaliśmy, powstał on z podziału komórek marketingu i sprzedaży. Sprzedaż połączona została wraz z obsługą klientą i na czele tego nowego pionu stoi teraz Jarosław Pijanowski, dotychczasowy dyrektor marketingu i sprzedaży (więcej na ten temat).
Grzegorz Esz do końca czerwca br. pełnił funkcję dyrektora ds. komercyjnych i członka zarządu Netii (poznaj szczegóły). Doświadczenie zdobywał m.in. w Supernova Capital, gdzie zajmował się projektami telekomunikacyjnymi i medialnymi, w Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile) i TDC Internet Polska S.A oraz w MTC, największym rosyjskim operatorze komórkowym notowanym na giełdzie NASDAQ, gdzie pełnił funkcję wiceprezesa i CMO odpowiedzialnego za Ukrainę, Białoruś, Uzbekistan, Kazachstan i Rosję. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej oraz London Business School w Londynie.
Z kolei na stanowisku dyrektora finansowego operatora Christopher F. Biedermann zastąpi Joannę Nieckarz, która odeszła latem z UPC do Polkomtela (dowiedz się więcej).
Biedermann poprzednio pełnił funkcję wiceprezesa i dyrektora finansowego w firmie CEDC notowanej na giełdzie NASDAQ i Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich firmach jak General Electric gdzie pełnił funkcję dyrektora finansowego i członka zarządu dla oddziałów w Polsce orz Coca-Cola HBC S.A. w Słowenii, Londynie i Polsce, gdzie piastował m.in. funkcje dyrektora operacyjnego, członka korporacyjnego zespołu finansowego oraz dyrektora finansowego.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Esz i Christopher F. Biedermann w zarządzie UPC Polska