Grupa Lotos i Gdańsk najbardziej eksponowane w meczu Lechia - Barcelona
W czasie transmisji telewizyjnej meczu Lechii Gdańsk z FC Barceloną najczęściej pojawiającym się logotypem na wizji była marka Grupy Lotos - wynika z danych Pentagon Research.
Podczas transmitowanego w zeszły wtorek na antenie TVP1 meczu Lechia - Barcelona marka Grupy Lotos zanotowała 446 efektywnych ekspozycji, wyprzedzając miasto Gdańsk oraz markę Black.
Szacunkowa wartość reklamowa tych ekspozycji wyniosła odpowiednio 2,65, 1,21 oraz 0,34 mln zł.
Oprócz ekspozycji na bandach i na koszulkach, w badaniu uwzględniono także nazwy miast eksponowane przez kibiców na flagach. W ten sposób na wizji zaistniały Pelplin (113 tys. zł), Olsztyn (41,6 tys. zł), Radlin (41,6 tys. zł) i Biały Bór (17,8 tys. zł).
>>> Ponad 4 mln widzów meczu Lechia Gdańsk - FC Barcelona
Dzięki występowi Marcina Gortata w roli witającego obie drużyny zanotowano również ekspozycje marki Lotto (12 tys. zł).
Ze sponsorami podczas meczu zetknęło się ponad 4 mln widzów.
Badanie zostało przeprowadzone przez Pentagon Research 30 lipca br. Wyniki dotyczą wyłącznie transmisji na żywo w TVP1. Badaniem objęto 34 marki.
Dołącz do dyskusji: Grupa Lotos i Gdańsk najbardziej eksponowane w meczu Lechia - Barcelona