SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Groupon Polska po roku - ponad 5 tys. ofert i 1,5 mln kuponów (infografika)

21 kwietnia 2010 roku ruszył polski serwis zakupów grupowych CityDeal, który miesiąc później stał się częścią globalnej sieci Groupon.

W ciągu pierwszych 12 miesięcy działalności Groupon zaproponował swoim użytkownikom ponad 5 tys. ofert i sprzedał łącznie ponad 1,5 mln kuponów. Osoby kupujące usługi i produkty za pośrednictwem Groupona zaoszczędziły w sumie ponad 290 mln złotych. Do grudnia 2010 r. łączna kwota oszczędności oszacowana została na około 100 mln zł, a w ciągu pierwszych czterech miesięcy 2011 r. osiągnęła wartość 190 mln zł. Średnio każdego dnia użytkownicy Groupona oszczędzają 1,7 mln zł.

Każdego dnia biuletyn Groupona z najnowszymi ofertami trafia do ponad 3 mln subskrybentów. Według wewnętrznych statystyk, serwis groupon.pl codziennie odwiedza 590 tys. Polaków, zaś według statystyk firmy Gemius witrynę Groupona odwiedza co piąty polski internauta.

Zakupy grupowe w Polsce: Groupon zdecydowanym liderem

W ciągu 12 miesięcy handlowcy Groupona podpisali umowy partnerskie z ponad 3 tys. firm w całej Polsce.

Obecnie jest 25 miast, w których dostępna jest oferta Groupona, a średnio miesięcznie przybywają 2 kolejne miasta. W których miejscowościach oszczędza się najwięcej? Zestawienie najbardziej aktywnych miast: Warszawa – 29 %, Kraków – 10 %,  Trójmiasto – 10 %, Wrocław – 8 %, Łódź – 6 %, Poznań – 5 %, Szczecin – 3 %, Katowice – 3 %, pozostałe – 13 %.

Tydzień przed pierwszymi urodzinami Groupona padł rekord liczby sprzedanych kuponów w jednej ofercie. Możliwość wykonania 100 odbitek fotograficznych za cenę 24 zł zamiast 65 zł znalazła ponad 13 tys. chętnych w całej Polsce. Bardzo podobna jest druga w kolejności oferta, która zebrała ponad 7,6 tysiąca klientów. Przykłady innych popularnych ofert: 29 zł zamiast 235 zł za usunięcie kamienia nazębnego, piaskowanie oraz przegląd stomatologiczny – 6 tys. sprzedanych kuponów, 19 zł zamiast 39 zł za 3-godzinną wejściówkę do parku rozrywki – 5,5 tys. sprzedanych kuponów, 335 zł zamiast 670 zł za 4-dniowy pobyt ze śniadaniem dla 2 osób w hotelu w Pradze – 2678 sprzedanych kuponów, 999 zł za bon o wartości 15 600 zł na 6 sesji depilacji laserowej na 4 wybrane partie ciała – 791 sprzedanych kuponów.

Ponad połowa polskich internautów nie zna serwisów zakupów grupowych

21 kwietnia 2010, kiedy ruszał serwis CityDeal, zespół serwisu składał się z 6 osób. Wraz z pozyskaniem inwestora i rozwojem w ciągu ostatnich 12 miesięcy, Groupon powiększył swoją ekipę kilkudziesięciokrotnie - większość pracuje w centralnym warszawskim biurze.

Zakupy grupowe w Polsce: ceny i zniżki najważniejsze, restauracje najatrakcyjniejsze

 


 

Dołącz do dyskusji: Groupon Polska po roku - ponad 5 tys. ofert i 1,5 mln kuponów (infografika)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klient
A może firmy, które proponują swoje produkty/usługi w taki sposób powinny trochę obniżyć cenę i sprzedawać więcej w "zwykłej" ofercie ? To pokazuje jak nas przerabiają na codzień restauratorzy, dentyści, hotelarze, etc....
0 0
odpowiedź
User
Bruce
Dla wielu biznesów Groupon o mega pułapka. Pomaga przyciagnąć do placówki nowych klioentów, ale przez zablokowanie "mocy przerobowych" totalnie frusttruje wiernych klientów. Na dłuższą metę to jest bardzo ryzykowna polityka.
0 0
odpowiedź