Google eksperymentuje z nowymi informacjami w wynikach wyszukiwania
Local pack to nowy sposób prezentowania wyników wyszukiwania testowany przez koncern Google. Internetowy gigant oprócz podstawowych informacji chce prezentować logo firmy, mapę jej położenia oraz zdjęcia siedziby.
Na razie Google wprowadził nową funkcjonalność w ograniczonym zakresie, ma ona dotyczyć lokalnych wyników wyszukiwania dla konkretnych haseł.
Po wpisaniu słowa kluczowego w wypadku niektórych wyników pojawiają się także niedostępne wcześniej informacje, między innymi miniatura mapy z zaznaczoną lokalizacją konkretnej firmy. Po kliknięciu na miniaturę mapa zostanie powiększona do rozmiarów ułatwiających odczytanie niezbędnych danych.
W wypadku niektórych firm oprócz mapy pojawia się również logo, a także zdjęcia przedstawiające siedzibę przedsiębiorstwa. Google nie informuje na razie szerzej na temat nowego rozwiązania o nazwie Local pack, wiadomo jedynie, że jest ono w fazie testowania.
W 2014 r. koncern Google zanotował przychody na poziomie 66 mld dol., o 19 proc. więcej niż w roku 2013. Zysk netto za 2014 r. wyniósł 14,4 mld dol. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Google eksperymentuje z nowymi informacjami w wynikach wyszukiwania
polsce za okazji wyborow za 2 m=ce
a cenzura juz dzis