Good przejmuje od Bardzo obsługę Getin Banku
Agencja Good (należąca do Grupy K2) wygrała przetarg na obsługę reklamową Getin Banku. W poprzednich latach zajmowała się tym agencja Bardzo.
Good będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową Getin Banku w zakresie strategii i kreacji. W tegorocznej komunikacji banku nacisk ma zostać położony na ATL, m.in. aktywności w internecie i działania niestandardowe, mające podkreślać innowacyjność banku.
Umowę z Good podpisano do końca br. W przetargu startowały też agencje DDB Warszawa, Ambasada Brand Communications i 180heartbeats + Jung von Matt.
Przez ostatnich kilka lat obsługą reklamową Getin Banku zajmowała się agencja Bardzo. Po rebrandingu banku na początku ub.r. (przeczytaj o tym więcej) z jego reklam zniknął Piotr Fronczewski.
Dołącz do dyskusji: Good przejmuje od Bardzo obsługę Getin Banku