Golden Drum 2012: zgłoszenia do 20 sierpnia, Paweł Heinze na czele jury
Ruszyły zgłoszenia do tegorocznego festiwalu Golden Drum. Jednym z dwóch zespołów jurorskich będzie kierował Paweł Heinze z warszawskiego oddziału Leo Burnett. Festiwal odbędzie się od 2 do 5 października w Portorożu.
Paweł Heinze (na zdjęciu z lewej), executive creative director Leo Burnett w Warszawie, będzie kierował jury Golden Drum oceniającym projekty zrealizowane głównie w pojedynczych kanałach komunikacji. Zespół ten oceni prace w kategoriach film (telewizja, kino & online), prasa, outdoor, radio, marketing bezpośredni, identyfikacja marek i firm, digital, mobile oraz nowe lub innowacyjne. Natomiast jury na czele z Michaelem Kutschinskim (na zdjęciu z prawej), chief creative officerem Ogilvy&Mather - OgilvyOne Germany, przyzna nagrody w kategoriach obejmujących różne kanały komunikacji, tzn. kampanie zintegrowane, kampanie bezpośrednie, kampanie cyfrowe, kampanie mobilne, eventy, public relations i kampanie innowacyjne. Tegorocznymi nowościami wśród kategorii są te związane z komunikacją mobilną.
Właśnie rozpoczęła się internetowa rejestracja do festiwalu, prowadzona w serwisie goldendrum.com. Prace konkursowe można zgłaszać do 20 sierpnia, a osoby biorące udział w festiwalu do 3 września. Goldn Drum 2012 odbędzie się od 2 do 5 października w Portorożu w Słowenii.
W konkursie mogą brać udział osoby i firmy z 37 krajów z Europy Środkowej i Wschodniej. W ub.r. polskie agencje zdobyły osiem Złotych Bębnów, po cztery Grand Prix i Srebrne Bębny oraz Złoty Zegarek (przeczytaj więcej i zobacz nagrodzone reklamy).
Dołącz do dyskusji: Golden Drum 2012: zgłoszenia do 20 sierpnia, Paweł Heinze na czele jury