Ruszyły zgłoszenia do tegorocznej edycji Golden Drum
Ruszyły zgłoszenia do tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum. W tym roku konkurs świętuje 30. urodziny. 80 proc. mniejsze opłaty konkursowe przewidziano dla uczestników z Ukrainy.
Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić najlepsze projekty, wysłuchać wystąpień, czerpać wiedzę od czołowych ekspertów i nawiązywać cenne kontakty.
Właśnie ruszyło przyjmowanie do konkursu zgłoszeń wszystkich prac, które zostały po raz pierwszy wyemitowane, opublikowane lub wdrożone między 22 sierpnia 2023 a 21 sierpnia 2024 roku.
Agencje, reklamodawcy, klienci, firmy koncepcyjne/produkcyjne oraz medialne, a także inni twórcy z 42 krajów mogą zgłaszać swoje projekty do 21 sierpnia 2024 roku w sześciu sekcjach: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum i sekcji dla projektów specjalnych All Juries.
Gala wręczenia nagród Golden Drum Awards Show odbędzie się 10 października 2024 r. w mieście Portorož w Słowenii.
Konkursowe nowości
W tym roku ofertę konkursową wzbogacono, wprowadzając nową grupę B2B w sekcji Creative Business Excellence. Dzięki temu przedsiębiorstwa zyskają nowe możliwości zaprezentowania swoich osiągnięć w tej branży. Kategorie sekcji B2B obejmują szereg inicjatyw: B2B jak: B2B Brand, Re:Fresh, B2B Storytelling, itp.
Festiwal Golden Drum zostanie ujęty w AdForum Business Creative Report - rankingu najczęściej nagradzanych światowych kampanii z podziałem na branże.
Przewodniczącym jury One-Channel Drum jest w tym roku Guy Wieynk, dyrektor generalny w AnalogFolk Group (AFG) z Wielkiej Brytanii, zaś przewodniczącym jury Omni-Channel Drum - Kentaro Kimura, międzynarodowy dyrektor kreatywny i dyrektor korporacyjny w firmie Hakuhodo, założyciel Hakuhodo Kettle z Japonii.
Na czele jury Craft Drum stanie Pum Lefebure, współzałożycielka i dyrektorka kreatywna Design Army z USA, z kolei pracami jury Creative Media Excellence Drum pokieruje Janet Levine, szefowa działu wynalazków w Mindshare USA.
Adam Kerj, dyrektor kreatywny Accenture Song Europe będzie przewodniczącym jury Creative Business Excellence Drum, zaś Özge Guven, design director z TBWA\Stambuł stanie na czele jury konkursu Young Drummers.
Konkurs Golden Drum będzie oceniany przez 56 członków jury z regionu i spoza niego.
Za każde 10 zgłoszeń uczestnik otrzymuje jedną pełną przepustkę na bezpłatne wejście na festiwal Golden Drum. Wszyscy uczestnicy z Ukrainy otrzymują 80 proc. zniżki na opłaty konkursowe.
We współpracy z regionalnymi stowarzyszeniami, Golden Drum oferuje 20 proc. zniżki na opłaty za uczestnictwo dla ich członków.
Dołącz do dyskusji: Ruszyły zgłoszenia do tegorocznej edycji Golden Drum