Globalna dyrektorka ds. innowacji marketingowych odchodzi z TikToka
Jessica Wong, globalna dyrektor ds. innowacji marketingowych i rozwoju TikTok oraz szefowa marketingu kategorii i społeczności w Ameryce Północnej, opuszcza firmę.
Jessica Wong, która ostatnią funkcję w TikTok objęła w maju 2021 r., nadzorowała marketing kategorii i społeczności w zakresie rozrywki, muzyki, sportu i gier, rozwijała nietradycyjne inicjatywy marketingowe i prowadziła kampanie marketingowe marki z organizacjami i influencerami.
Wong nie ujawnia dalszych planów zawodowych. Jednak w swoim wpisie na LinkedIn napisała, że na nowym stanowisku „uwzględni wszystko, co dotyczy sztucznej inteligencji”.
„Moja praca w ByteDance rozpoczęła się w kluczowym momencie, tuż po przejęciu Flipagram & musical.ly” – dodała na LinkedIn. „Kiedy mnie zrekrutowali, TikTok w ogóle nie istniał”.
Wong dołączyła do TikTok jako dyrektor ds. marketingu i partnerstw strategicznych w maju 2018 r. Przed TikTokiem spędziła ponad dziesięć lat w Sony Pictures Entertainment, ostatnio pełniąc funkcję starszego menedżera ds. marketingu i promocji od lipca 2014 r. do kwietnia 2018 r.
Dołącz do dyskusji: Globalna dyrektorka ds. innowacji marketingowych odchodzi z TikToka