SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Giełda Papierów Wartościowych ma pierwsze w historii hasłoreklamowe

"Warsaw Stock Exchange: being professional in EXploration andNEW/CONNECTions" - zaprezentowane wczoraj hasło reklamowe GiełdyPapierów Wartościowych w Warszawie nawiązuje do przekraczaniagranic i eksplorowania nowych obszarów, jakim jest równieżinwestowanie.

Hasło "Warsaw Stock Exchange: being professional in EXplorationand NEW/CONNECTions" funkcjonuje od wczoraj i jest pierwszym whistorii Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

W nowych haśle wielkimi literami wyróżniono EX (od "exchange" wznaczeniu "giełda") i NEW/CONNECT, czyli alternatywny systemobrotu, obecny na warszawskiej Giełdzie.

Wprowadzanie nowego hasła zbiegło się z konferencją prasową naGPW poświęconą odkryciu źródeł najdłuższej rzeki świata Amazonki.Dokonał tego polski podróżnik Jacek Pałkiewicz.

gpw

Nawiązując do odkrycia Pałkiewicza, Prezes GPW, LudwikSobolewski, charakteryzuje ideę nowego hasła, wskazał, iż "giełdadzisiaj też musi być zjawiskiem, które myśli w sposóbniestandardowy, która się nie boi, podejmuje wyzwania ieksploruje".

Hasło "Warsaw Stock Exchange: being professional in EXplorationand NEW/CONNECTions" jest kontynuacją nowej strategii marketingowejGPW. W zeszłym miesiącu ruszyła pierwsza w historii Giełdytelewizyjna kampania społeczno-informacyjna pod hasłem "Nie myśl owszystkim jak o grze", mająca przybliżyć podstawowe mechanizmyfunkcjonowania giełdy i zachęcająca do inwestowania.

Dołącz do dyskusji: Giełda Papierów Wartościowych ma pierwsze w historii hasłoreklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl