Wydanie specjalne "Gazety Wyborczej" na weekend z polityczną grą planszową
W sobotę, 27 lipca br. ukaże się specjalne wydanie "Magazynu Świątecznego" - "Wyborcza na Środek Lata" (Agora). Do numeru dołączona zostanie "Wielka Gra Wyborcza" – polityczną gra planszowa z ilustracjami Andrzeja Milewskiego znanego jako Andrzej Rysuje.
W wydaniu specjalnym "Wyborczej na Środek Lata" (Agora) będzie można m.in. przeczytać rozmowę Ludmiły Anannikovej z pisarką Swietłaną Aleksijewicz, w której opowiada o sytuacji politycznej na Białorusi, w Rosji i Czarnobylu oraz o swoim dzieciństwie i miłości. Redakcja opublikowała również rachunek sumienia przygotowany przez ks. Adama Bonieckiego oraz rozmowę z Jerzym Owsiakiem o Woodstocku i tegorocznym Pol’and’Rock Festival czy wywiad z ks. prof. Andrzejem Kobylińskim o szamańskich praktykach w polskim Kościele.
W numerze znajdzie się także reportaż Doroty Borodaj, który ukazał się w magazynie "Kontakt" - "Ola kocha Jezusa i Agatę. Kościół mówi: grzech", który stanowi analizę dotyczącą wilków w polskich lasach oraz rozmowę z urbanistą Mikaelem Colville’em-Andersenem o tym, czy rowery mogą uratować świat.
Wraz z sobotnim wydaniem czytelnicy otrzymają także „Wielką Grę Wyborczą” – planszówkę polityczną, do której scenariusz przygotował dziennikarz „Gazety Wyborczej” Marcin Kącki, a rysunki wykonał Andrzej Milewski, który tworzy pod pseudonimem Andrzej Rysuje. W grze kilka opcji politycznych walczy o władzę, a politycy eliminują się wzajemnie na skutek różnych decyzji i przeciwności losu. Zabawa jest przeznaczona dla od 2 do 6 osób.
"Gazeta Wyborcza" z "Magazynem Świątecznym", "Wysokimi Obcasami", "Naszą Europą" oraz polityczną grą planszową ukaże się w sobotę, 27 lipca br. w cenie 7,99 zł.
Promocję numeru wspiera kampania w telewizji (TVN, Polsat, stacje tematyczne), radio (RMF Classic, Chilli Zet, Meloradio, Muzo FM), internecie (Google, media społecznościowe), na ekranach Platform Channel na dworcach, w tramwajach warszawskich, a także autopromocja w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej”. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.
Dołącz do dyskusji: Wydanie specjalne "Gazety Wyborczej" na weekend z polityczną grą planszową
Mnie to wygląda na dobrego kumpla Redaktora Michnika- URBANA. Inna sprawa że oferta skierowana do najbardziej zatwardziałego betonu (żeby nie powiedzieć żelbetonu) antypisowkiej opozycji-bo powiedzmy sobie szczerze .... gierka zupełnie bez smaku i polotu, po prostu zwykłe walenie łomem w łeb ....