Gareth Bale i Sergio Agüero globalnymi ambasadorami reklamowymi Nissana (wideo)
Piłkarze Gareth Bale z Realu Madryt i Sergio Agüero z Manchester City zostali nowymi „inżynierami emocji” Nissana.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/baleaguero-nissan655.png)
Koncern Nissana, który jest oficjalnym sponsorem motoryzacyjnym UEFA Champions League ogłosił, że Gareth Bale, skrzydłowy Realu Madryt oraz Sergio Agüero, napastnik Manchester City, zostali nowymi globalnymi ambasadorami marki i dołączyli do programu Engineers of Excitement („Inżynierowie emocji”).
Jako nowi globalni ambasadorzy Bale i Agüero będą pomagać japońskiemu producentowi samochodów w przybliżaniu wydarzeń z Ligi Mistrzów. Obaj sportowcy odegrają kluczową rolę w sezonie, poczynając od występu w głównych rolach w specjalnym filmie nakręconym przez Nissana.
Jean-Pierre Diernaz, wiceprezes ds. marketingu w Nissan Europe, powiedział: „Bardzo się cieszymy, że Bale i Agüero dołączyli do rodziny Nissana jako nasi nowi ambasadorzy i inżynierowie emocji. Chcemy, aby w ramach współpracy z UEFA Champions League ambasadorzy mogli zademonstrować, że podzielają nasze podejście do innowacji i emocji. Dlaczego oni? Bo podobnie jak Nissan kwestionują konwencje, są prawdziwymi innowatorami w grze i za każdym razem, kiedy pojawiają się na boisku, wzbudzają emocje wśród kibiców”.
W ciągu całego sezonu sportowcy będą pojawiać się w materiałach publikowanych na stronach Nissana w mediach społecznościowych i prezentujących znaczenie innowacyjności zarówno na boisku, jak i poza nim dla zapewnienia kibicom futbolu niezapomnianych przeżyć. Wezmą również udział w kampaniach reklamujących markę. Na przykład Sergio Agüero będzie rywalizował z GT-R w nowej reklamie telewizyjnej Nissana.
W ubiegłym roku w kampanii reklamowej Nissana również związanej z Ligą Mistrzów był holenderski piłkarz Marco van Basten.
Dołącz do dyskusji: Gareth Bale i Sergio Agüero globalnymi ambasadorami reklamowymi Nissana (wideo)