Garden Gourmet buduje wizerunek kampanią „Ale smaczne! Zakład?”
Nestle Polska powierzyła agencji Unique One w wyniku wygranego przetargu przygotowanie kampanii wizerunkowej pod hasłem „Ale smaczne! Zakład?”. dla marki produktów roślinnych Garden Gourmet.
Działaniem sprzedażowym wspierającym kampanię we wrześniu jest akcja w sieci Carrefour polegająca na przyznaniu Uczestnikom zwrotu środków za zakup produktu promocyjnego Garden Gourmet, jeśli produkt nie spełnił ich oczekiwań.
Promocja w Carrefour
Okres promocyjny trwa od 15 września do 15 października 2023 r lub do wyczerpania puli zwrotów. Aby wziąć udział w akcji należy zakupić produkt promocyjny w sklepie sieci Carrefour i wysłać MMS-em pod nr 900009 (0,62 zł z VAT) zdjęcie/skan dowodu zakupu.
Następnie należy wypełnić formularz zawierający oświadczenie uczestnika oraz ankietę satysfakcji z zakupionego produktu. Zwrot pieniędzy za zakup produktu promocyjnego Uczestnik otrzymuje w formie przelewu.
Organizator przewidział w akcji 2500 zwrotów.
Promocją objęte są produkty: Fileciki Garden Gourmet 175 g, Filet Grill. Garden Gourmet 150 g, Nuggetsy Garden Gourmet 200 g, Roślinny Burger Garden Gourmet 150 g.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny kampanii, hasło projekty graficzne, wsparcie w miejscu sprzedaży, jak również organizację i obsługę akcji promocyjnej.
Dołącz do dyskusji: Garden Gourmet buduje wizerunek kampanią „Ale smaczne! Zakład?”