Gabi Gold: zima na Dolnym Śląsku jest super!
!Znana z programu "Europa da sie lubić" Gabi Gold reklamujęturystykę aktywną na Dolnym Śląsku.
Od 1 grudnia w największych miastach Polski pojawiły siębillboardy promujące turystykę zimową na Dolnym Śląsku. Reklamaoutdoorowa stanowi kolejny etap, prowadzonej od września przezUrząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego kampanii promującejosiem produktów turystycznych regionu, pod znanym już hasłem "Dasist Super. To je vyborne. Dolny Śląsk"
Twarzą zimowej odsłony kampanii jest Czeszka Gabi Gold, którawspólnie z Moniką Richardson oraz Steffenem Mollerem wystąpiła jużw spocie telewizyjnym reklamującym Dolny Śląsk, emitowanym wpołowie września w TVP, TVP 2, TVN i w Polsacie.
Celem kolejnej fali kampanii jest promocja turystyki aktywnejregionu w okresie zimowym, a co za tym idzie stworzenie wizerunkuDolnego Śląska jako miejsca atrakcyjnego nie tylko ze względu nabogactwo zabytków i kultury regionu (co poruszono w jesiennejodsłonie kampanii), ale także jako idealne miejsce na aktywnywypoczynek.
Wcześniejsza odsłona kampanii obejmowała reklamę w TV, w prasie,w internecie oraz także na billboardach. Kolejna fala promocjiprzewidziana jest na wiosnę 2008 r.
Kampania współfinansowana jest ze środków unijnych, zEuropejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Koszt kampanii toponad 9 mln złotych.
Kampanii tworzona jest wspólnie z konsorcjum Business Consulting& Digital Center, media zakupił dom mediowy Stracom.
Dołącz do dyskusji: Gabi Gold: zima na Dolnym Śląsku jest super!