Fundacja Radia ZET z nowym logotypem
Należąca do Eurozetu Fundacja Radia ZET zmieniła logotyp, aby nawiązywał bezpośrednio do obecnego loga Radia ZET.
W logotypie fundacji zostało wpisane serce, które - jak informuje Eurozet - symbolizuje odpowiedzialność społeczną rozgłośni, wpisaną w jej DNA.
Fundacja Radia ZET powstała w 1999 roku i jest jedyną radiową organizacją charytatywną w Polsce. Obejmuje opieką najbardziej potrzebujących: osoby chore, niepełnosprawne, a w szczególności dzieci. Fundacja pomaga indywidualnym podopiecznym, finansują ich rehabilitację, zakup leków i środków medycznych. Wspiera także instytucje i placówki medyczne finansując zakup sprzętu medycznego i wyposażenia niezbędnego do leczenia pacjentów.
Od 2008 roku Fundacja Radia ZET przekazała 9 mln złotych na pomoc indywidualnym podopiecznym i 11 mln złotych na sprzęt medyczny, z którego korzysta 14 szpitali w całej Polsce.
Według badania Radio Track od września do listopada br. Radio ZET miało 13,1 proc. udziału w rynku słuchalności.
Dołącz do dyskusji: Fundacja Radia ZET z nowym logotypem