Frosta w nowej kampanii „mówi, jak jest” (wideo)
Ruszyła ogólnopolska kampania mrożonych ryb i produktów Frosta. Za realizacje działań pod hasłem „Mówimy, jak jest” odpowiadają agencja TBWA, Zenithoptimedia, Jbcomm i OTO.
W najnowszej kampanii Frosta podkreśla najważniejsze walory swojego brandu – naturalny smak oraz transparentność składów. Każdy ze spotów marki ma prosty charakter oraz minimalistyczną scenografię. W spotach pokazano wybrane produkty z portfolio marki - paluszki rybne, mintaja w cieście, steki czy burgery rybne.
Kampania potrwa do połowy grudnia. 30-sekundowe spoty pojawią się na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych (TVP, TVN oraz Polsat). Reklamy emitowane będą również w wybranych stacjach radiowych.
Kreacje spotów oparte są na koncepcie niemieckiej agencji Heimat Hamburg. Ich adaptacją i produkcją na rynek polski zajęła się agencja TBWA, która rozpoczęła pracę dla tego klienta.
Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia, a działania PR realizuje JBcomm. Za reżyserię polskich wersji filmów odpowiada Mikołaj Łebkowski, produkcją zajęło się studio OTO.
Dołącz do dyskusji: Frosta w nowej kampanii „mówi, jak jest” (wideo)