Nowy iPhone 13 Pro i jego zalety w kampanii "Hollywood in Your Pocket" (wideo)
Pod hasłem "Hollywood in Your Pocket" rozpoczęła się kampania reklamowa promująca najnowszy model Apple iPhone 13 Pro. Przygotowała ją agencja TBWA Media Arts Lab.
Kilka dni temu odbyła się premiera nowego iPhone 13 Pro firmy Apple. Właśnie ruszyła kampania promująca ten model hasłem "Hollywood in Your Pocket".
W spotach zaprezentowane możliwości, jakie daje ten smartfonem m.in. poprzez zaprezentowanie scen z filmów akcji nim kręconych.
Pokazano np. mężczyznę uciekającego przed gangsterami z mieszkania na klatkę schodową. Ten po krótkiej walce wyskakuje przez okno. Wtedy widz zauważa, że okno jest dekoracją. W tle widać reżysera i operatora z iPhone’em.
Dalej w spocie można zobaczyć sceny z planów filmów: science-fiction, wojennego, dramatu miłosnego oraz westernu.
W reklamie chodzi o pokazanie, że nowy iPhone 13 Pro jest wyposażony w zupełnie nowy tryb kinowy, który pozwala przenieść ostrość z pierwszego planu na tło, 3-krotny zoom optyczny, zaawansowaną wydajność w słabym świetle, wideo makro, zaawansowaną stabilizację i nagrywa w ProRes.
Oprócz spotu, Apple zabiera widzów za kulisy z iPhonem 13 Pro, reżyserką Kathryn Bigelow i nominowanym do Oscara operatorem Greigiem Fraserem.
Spot przygotowała agencja TBWAMedia Arts Lab. Wyreżyserowała go Kathryn Bigelow, dwukrotna laureatka Oscara za film „Hurt Locker. W pułapce wojny”.
Dołącz do dyskusji: Nowy iPhone 13 Pro i jego zalety w kampanii "Hollywood in Your Pocket" (wideo)