„Forbes Women” debiutuje w nakładzie 40 tys. egz. Pięć wydań w roku
„Forbes Women” (Ringier Axel Springer Polska), wydanie specjalne polskiej edycji Forbes’a będzie skierowane zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Znajdą się w nim treści z obszaru biznesu, kariery, rozwoju oraz psychologii. Na podwójnej okładce pierwszego wydania znalazły się: Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA oraz Małgorzata Szumowska, reżyserka.
Polska edycja Forbes Women będzie się składać z kilku sekcji tematycznych. Pierwszą z nich będzie „Strefa Liderek”, w której będą prezentowane przykłady kobiet sukcesu. W „Strefie Pracy” znajdą się zagadnienia związane z biznesem, inwestowaniem i wszelkimi aspektami dotyczącymi życia zawodowego. „Strefa Rozwoju” będzie zawierać materiały dotyczące nauki, trendów technologicznych, psychologii, ale i kultury. W każdym numerze znajdą się wywiady z prezeskami dużych korporacji i właścicielkami firm, historie branż tworzonych przez kobiety, informacje o trendach w zarządzaniu i biznesie, raporty, rankingi i felietony.
Wraz z magazynem została uruchomiona platforma komunikacyjna forbes.pl/forbeswomen oraz oficjalne profile na Facebooku i Instagramie. W ramach inicjatywy Forbes Women planowana jest również organizacja cyklicznych wydarzeń, szkoleń i spotkań.
Marka Forbes Women od 2008 roku
Forbes Women to marka, która powstała w 2008 roku z inicjatywy Moiry Forbes, wnuczki Malcolma Forbesa - założyciela magazynu Forbes. W Stanach Zjednoczonych tworzy społeczność kobiet sukcesu, porusza sprawy, które dotyczą kobiet i globalnej gospodarki. Ma to być również platforma, której częścią jest magazyn, portal internetowy, media społecznościowe oraz „Forbes Akademia”, na którą złożą się warsztaty, szkolenia, spotkania i konferencje.
Za wprowadzenie marki na polski rynek odpowiada Anna Kaczmarska, dyrektor wydawnicza segmentu premium w Ringier Axel Springer Polska.
- Forbes jest marką zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Forbes Women jest naturalnym rozwojem brandu Forbes, zgodnym ze strategią rozwoju marki na całym świecie. Dzięki temu projektowi poszerzamy grupę odbiorców - docieramy do pracowników korporacji, środowisk startupowych i młodszych czytelników. Chcemy wspierać kobiety w sukcesie i pokazywać pozytywne przykłady współpracy kobiet i mężczyzn - tłumaczy Kaczmarska.
- Nawiązaliśmy kontakty z wieloma organizacjami kobiecymi, są to m.in.: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Vital Voices, Klub SheXO Deloitte, Women in Tech Summit, Girls go Startup Academy, Kluby Kobieta i pieniądze - wymienia Anna Kaczmarska.
Jego redaktorem naczelnym będzie Paweł Zielewski - jednocześnie szef „Forbesa”, a redaktorami prowadzącymi - Aleksandra Karasińska oraz Konrad Sadurski.
Premierze magazynu będzie towarzyszyć zewnętrzna kampania promocyjna w telewizji, prasie i mediach online oraz promocja w mediach należących do Ringier Axel Springer Polska. Planowana jest także kampania w mediach społecznościowych oraz współpraca z wybranymi influencerami.
W 2019 roku ma ukazać się pięć wydań Forbes Women. Nakład pierwszego numeru wyniesie 40 tys. egzemplarzy. Będzie liczyć 164 strony, cena wyniesie 17,90 zł.
Partnerem pierwszego wydania magazynu jest BNP Paribas.
Dołącz do dyskusji: „Forbes Women” debiutuje w nakładzie 40 tys. egz. Pięć wydań w roku