Focus Media Group przygotowuje promocję Polsatu
Warszawska agencja reklamowa Focus Media Group podjęła współpracę ztelewizją Polsat. Firma będzie odpowiedzialna za ATL-ową obsługęstacji.
Zakres współpracy obejmuje oprawę kreatywną i wsparciekomunikacyjne kampanii ATL Polsatu w prasie, radiu, Internecie ioutdorze. Agencja już realizuje kampanię reklamową wiosennejramówki stacji obejmującą promocję programów "Jak oni śpiewają","Strzał w 10", "Gwiezdny Cyrk" oraz wyścigów Formuły 1.
W kolejnych miesiącach współpracy agencja Focus Media Groupzajmie się pracą przy promocji transmisji z meczów Euro 2008,festiwalu Top Trendy i jesiennej ramówki Polsatu.
Poprzednią agencją zajmującą się kampaniami reklamowymi Polsatubyła Testardo Red Cell.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Focus Media Group przygotowuje promocję Polsatu