Fisher-Price zachęca „Bądźmy dziećmi!"
Pod hasłem „Bądźmy dziećmi!” ruszyła kampania reklamowa producenta zabawek Fisher-Price.
Kampania pokazuje świat takim, jakim widzą go dzieci, z dozą optymizmu i humoru, jednocześnie zachęcając dorosłych do odkrywania radości ze wspólnej zabawy z dziećmi.
Świat dziecka w reklamach Fisher-Price
W spocie będącym osią kampanii aktor John Goodman został przedstawiony jako klasyczny rolnik z kolekcji Little People, który spaceruje wśród postaci inspirowanych kultowymi zabawkami Fisher-Price, takimi jak Telefonik dla Gadułki czy Szczeniaczek Uczniaczek.
Kampania „Bądźmy dziećmi” obejmuje serię spotów wideo w telewizji, działania social media oraz współprace z influencerami, w których ukazane zostały ulubione zabawki firmy na przestrzeni 90. lat.
Akcja potrwa do końca 2020 roku.
Marketer nie podaje, z jakimi firmami współpracował przy kampanii.
Dołącz do dyskusji: Fisher-Price zachęca „Bądźmy dziećmi!"