Filip Hołowczyc za Karola Suchenka w biurze reklamy o2
Filip Hołowczyc objął funkcję dyrektora działu sprzedaży agencyjnej i performance w biurze reklamy o2. Wcześniej pracował m.in. w wydawnictwie Infor i domu mediowym ZenithOptimedia Group.
Jako dyrektor działu sprzedaży agencyjnej i performance w biurze reklamy o2 Filip Hołowczyc będzie odpowiadał za relacje z domami mediowymi oraz zarządzanie i rozbudowę zespołu. Hołowczyc kierował już biurem reklamy o2 w latach 2006-2009. - To sprawdzony menedżer z ugruntowanym autorytetem w naszym zespole, cieszymy się z jego powrotu - mówi Jacek Świderski, członek zarządu o2.
Przez ostatni rok Filip Hołowczyc pełnił funkcję pełnomocnika zarządu ds. internetu w wydawnictwie Infor. Wcześniej był dyrektorem Zed Digital, departamentu internetowego w domu mediowym ZenithOptimedia Group.
Poprzedni dyrektor działu sprzedaży agencyjnej i performance w biurze reklamy o2 Karol Suchenek odchodzi z firmy. Zamierza rozpocząć własną działalność.
Dołącz do dyskusji: Filip Hołowczyc za Karola Suchenka w biurze reklamy o2