Ewa Farna promuje w Czechach podróże do polskich miast
Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z piosenkarką Ewą Farną przygotowała internetową kampanię przeznaczoną na rynek czeski. Artystka zaprezentuje atrakcje turystyczne wybranych polskich miast.
Hasło przewodnie kampanii to: „Polsko očima Ewy Farné”, które w zależności od promowanego miejsca przyjmować będzie dopasowane tematycznie wersje, np. „Varšava očima Ewy Farné”, „Krakov očima Ewy Farné”, „Vratislav očima Ewy Farné”.
- Ewa Farna to bardzo znana, ceniona i rozpoznawalna piosenkarka nie tylko w Polsce, ale właśnie w Czechach, skąd pochodzi. Chcemy pokazać Polskę z nieco innej strony i wykorzystać mechanizm osobistej rekomendacji. Artystka pokaże nasz kraj poprzez osobiste doświadczenia, a swoje wrażenia przekaże później w prowadzonych przez siebie kanałach w mediach społecznościowych oraz Internecie. Jestem przekonany, że w wiarygodny i ciekawy sposób pokaże, jak atrakcyjny i dynamicznie rozwijający się jest nasz kraj - opisuje Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Realizowana we współpracy z Farną kampania jest kolejnym elementem wdrażanej w br. strategii promocyjnej opartej na innowacyjnych projektach internetowych.
Swoimi doświadczeniami i emocjami piosenkarka dzieli się na swoich profilach w mediach społecznościowych, m.in. Instagramie czy Facebooku. Pierwsze wpisy pojawiły się w niedzielę. Farna napisze również relacje z odwiedzanych przez siebie miejsc
Towarzysząca promocji w mediach społecznościowych kampania bannerowa, wystartuje 20 lipca na popularnych czeskich portalach internetowych: cestovani.idnes.cz, aktualne.cz, novinky.cz. Bannery będą kierowały do strony internetowej polsko.travel, gdzie znajdzie się lista TOP10 ulubionych miejsc artystki z każdego polskiego miasta prezentowanego w akcji.
Dołącz do dyskusji: Ewa Farna promuje w Czechach podróże do polskich miast