Evolution Media Net z pakietem Men’s World
W internetowej sieci reklamowej Evolution Media Net wyodrębniono pakiet Men’s World. Tworzy go ponad 45 serwisów o łącznym zasięgu ok. 4,5 mln real users miesięcznie.
Men’s World jest przeznaczony dla marketerów kierujących swoje reklamy do mężczyzn. W związku z tym w skład pakietu wchodzą przede wszystkim strony dotyczące sportu, rozrywki, motoryzacji, nowych technologii i szeroko rozumianego lifestyle’u, takie jak m.in. mojeauto.pl, scigacz.pl, formula1.pl, pilka.pl, trener.pl, pobierz.pl, windowsxp.pl czy windows7.pl.
Do Men’s World, obejmującego obecnie ponad 45 stron o łącznym zasięgu ok. 4,5 mln real users miesięcznie (dane według Megapanelu PBI/Gemius z grudnia ub.r.), cały czas dołączane są kolejne serwisy. Docelowo pakiet ma osiągnąć zasięg 6 mln użytkowników i stanowić jeden z najważniejszych elementów w ofercie Evolution Media Net.
Dołącz do dyskusji: Evolution Media Net z pakietem Men’s World
http://forum.wirtualnemedia.pl/mincer-i-musiol-uruchomili-siec-reklamowa-evolution-media-net-t38206.html