Audio ZET Boost i Audio ZET - nowe pakiety Grupy Eurozet
Grupa Eurozet wprowadziła nowe pakiety reklamowe. Oferta powstała dzięki połączeniu produktów Eurozetu i Grupy Radiowej Agory. Najdroższe spoty wyceniono na ponad 60 tys. zł.
Pod koniec lutego Agora kupiła za 9,2 mln euro dalsze 40 proc. udziałów Eurozetu, stając się jego większościowym właścicielem. W wyniku tej transakcji i połączenia stacji radiowych obu firm powstała Grupa Eurozet.
Teraz Grupa Eurozet wprowadza na rynek reklamowy nowe pakiety sprzedażowe. Powstały dzięki połączeniu produktów Eurozetu i Grupy Radiowej Agory - obejmuje 9 spośród 20 najczęściej słuchanych stacji radiowych w Polsce, m.in. Radio ZET, TOK FM, Antyradio czy Radio Złote Przeboje, Pakiet Niezależnych skupiający 64 rozgłośnie lokalne oraz rozwiązania audio digital. Sprzedażą nowych pakietów zajmie się zintegrowany dział handlowy Grupy Eurozet.
- Przygotowanie wspólnej oferty handlowej i jej szybkie zaprezentowanie klientom było naszym priorytetem. Zgodnie z zapowiedzią wychodzimy na rynek z wyjątkową propozycją, która łączy różnorodność i ogromne zasięgi stacji Grupy Eurozet z efektywnością oraz elastycznością działań promocyjnych w radiu i internecie - mówi Maciej Strzelecki, prezes Grupy Eurozet.
Audio ZET i Audio ZET Boost
Reklamodawcy mają do wyboru dwa pakiety. Pakiet Audio ZET obejmuje dotychczasowe portfolio Eurozetu i Grupy Radiowej Agory. Pakiet Audio ZET Boost dodatkowo zawiera Pakiet Niezależnych.
Najdroższy spot w pakiecie Audio ZET emitowany jest w piątki między godz. 8.30 a 9 i kosztuje 62,6 tys. zł, zaś w pakiecie Audio ZET Boost maksymalna cena za spot wynosi 67,4 tys. zł (emisja w piątki, w godz. 8.30-9).
Eurozet zapowiada dalszą współpracę z Grupą Time przy pakiecie Drapacz Chmur, który w najbliższym czasie zostanie dostosowany do nowych realiów i możliwości.
- Dzięki swoim różnorodnym radiowym markom Grupa Eurozet będzie dostarczać rozwiązania na poziomie lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim doskonale dopasowane do potrzeb reklamodawców. Nowe pakiety Grupy Eurozet - Audio ZET i Audio ZET Boost - to najbardziej kompleksowa oferta radiowa na rynku. Posiadając w ofercie sprzedażowej 133 stacje o bardzo zróżnicowanych formatach i profilach słuchaczy, możemy proponować naszym klientom niespotykaną do tej pory gamę rozwiązań reklamy audio - zapewnia Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający, który stoi na czele działu sprzedaży agencyjnej Grupy Eurozet.
Adam Kościelski i Maciej Moszczyński kierują sprzedażą
Nowe pakiety i rozwiązania reklamowe będą oferować klientom działy sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej Grupy Eurozet, w których znaleźli się pracownicy obu spółek – Eurozetu i Grupy Radiowej Agory.
Na czele działu sprzedaży bezpośredniej stoi Adam Kościelski, zaś działem agencyjnym kieruje Maciej Moszczyński. Ponadto, w strukturach sprzedaży Grupy Eurozet znajduje się dział planowania kampanii oraz wsparcia sprzedaży. Obecnie finalizowany jest proces integracji zespołów.
Grupa Eurozet to wspólny szyld połączonych zespołów Eurozetu i Grupy Radiowej Agory (GRA). Grupę tworzy 9 stacji: Radio ZET, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, Antyradio, Chillizet, Meloradio i Radio Plus. Grupa Eurozet to także serwisy internetowe, m.in. tokfm.pl, radiozet.pl, antyradio.pl, chillizet.pl, planeta.pl, radiopogoda.pl, zloteprzeboje.pl i rockradio.pl oraz serwis podcastowo-muzyczny Tuba.
Dołącz do dyskusji: Audio ZET Boost i Audio ZET - nowe pakiety Grupy Eurozet
w czasach gdy liczy się precyzyjne dotarcie, zasięg, skuteczność, powstaje pakiet składający się z tak różnorodnych stacji, że trudno uwierzyć... I to na podstawie deklaracji o słuchalności danych stacji a nie twardych danych.
Agora + Eurozet = to się nie uda.
Reklamodawcy! Zapraszamy do innych mediów. Nie musicie przepalać swoich budżetów :)