Eurosport najchętniej oglądanym kanałem europejskim
Według wyników najnowszych badań EMS 2008 Summer opublikowanych 23lipca kanały należące do Grupy Eurosport znalazły się na czelenajchętniej oglądanych stacji tematycznych w Europie. Jak informujenadawca w porównaniu z ostatnim badaniem Eurosport jak i Eurosport2 odnotowały znaczący wzrost popularności.
Eurosport zajmuje pierwsze miejsce w badaniu EMS od 13 lat. Wbadaniu Summer 2008 miesięczne dotarcie Eurosportu wynosi 47,7%, costanowi 3-procentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem w2007 roku. Zasięg tygodniowy wzrósł o 2% i wynosi 32%.
Eurosport 2 jest mierzony przez EMS dopiero drugi rok z rzędu.Tygodniowy zasięg kanału w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł o12%.
- Transmisje sportowe, zwłaszcza te nadawane na żywo, trzymająwidza przed telewizorem często przez kilka godzin, aż do samegofinału. Jest to wspaniała rozrywka, ponieważ dotyka emocji widzów,a kibice sportowi to bardzo oddana widownia - powiedział JacquesRaynaud, wiceprezes Grupy Eurosport.
European Media & Marketing Survey (EMS) od 1995 roku badarynek ogólnoeuropejskich stacji telewizyjnych, międzynarodowychtytułów prasowych oraz międzynarodowych agencji. Przeprowadzanejest dwa razy w roku wśród najlepiej sytuowanych Europejczyków orazkadry zarządzającej. Pomaga reklamodawcom w odpowiedni sposóbalokować budżety reklamowe w różnego rodzaju mediach.
Dołącz do dyskusji: Eurosport najchętniej oglądanym kanałem europejskim