Europejskie Centrum Konsumenckie zachęca do wysyłania "Pocztówki z wakacji w formie reklamacji"
Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) rozpoczyna kampanię informacyjną na temat zasad składania reklamacji od usług linii lotniczych.
Przez dwa wakacyjne miesiące ECK otrzymało łącznie 350 skarg na linie lotnicze. 185 dotyczyły problemów z opóźnionym odwołanym lotem lub odmową przyjęcia na pokład. 155 razy konsumenci skarżyli się na kłopoty z bagażem.
W ramach akcji informacyjnej, ECK przygotowało na stronie Konsument.gov.pl Kalkulator Praw Pasażera - platformę, na której można ustalić, jakie prawa przysługują konsumentowi w danym przypadku. Na tej samej stronie znajdują się wzory pism reklamacyjnych oraz zestawienie formularzy potrzebnych do złożenia skargi.
Dołącz do dyskusji: Europejskie Centrum Konsumenckie zachęca do wysyłania "Pocztówki z wakacji w formie reklamacji"