Euro RSCG Life już w Polsce
Euro RSCG uruchomiło Euro RSCG Life w Polsce - to 50 oddział sieci, obecnej w 29 krajach na całym świecie, która specjalizuje się w obsłudze klientów z branży farmaceutycznej.
- Misją Euro RSCG Life jest dostarczanie klientom Creative Business Ideas - pomysłów, które integrują wszelkie narzędzia marketingowe, pomysłów, które w niestandardowy sposób budują strategie, wpływając na sukcesy biznesowe odnoszone przez naszych klientów. Euro RSCG Life oferuje odważne, innowacyjne idee, dzięki którym marki naszych klientów wyróżniają się na rynku, mają swą wartość, są wyjątkowe - mówi Régis Gandelon, International Chief Strategic Planner, Euro RSCG Life.
Euro RSCG Life w Polsce obsługiwać będzie zarówno klientów sieciowych, takich jak Sanofi-Aventis, Reckitt Benckiser Healthcare, markę Vichy jak i lokalnych: GlaxoSmithKline, Schering, Cephalon, Ciba Vision i Wyeth.
- W skład zespołu Euro RSCG Life wchodzą specjaliści z każdej ze spółek Euro RSCG w Polsce, wnosząc doświadczenie w swej dyscyplinie - reklamie tradycyjnej, marketing services, public relations i usługach interaktywnych. Usługi, jakie dostarczać będzie Euro RSCG Life, to na rynku polskim wyjątkowa, unikalna wartość. Poszerzając portfolio usług Euro RSCG o zintegrowaną obsługę komunikacyjną, dedykowaną klientom farmaceutycznym z segmentów OTC i Rx, markom Healthcare & Wellness oraz Beauty wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku i naszych klientów - mówi Agata Stańczyk-Dąbrowska, Head of Euro RSCG Life.
- Wprowadzając na rynek nową markę Euro RSCG Life, korzystamy z naszych najlepszych doświadczeń tworzenia grupy komunikacji zintegrowanej. Podobnie jak kilka lat temu stworzyliśmy grupę złożoną z eksperckich spółek, dziś tworzymy dywizję złożoną z ekspertów w reklamie klasycznej, klasycznym BTL, eventach, CRM, interactive i public relations specjalizujących się w komunikacji Rx, OTC i Beauty&Wellness. To absolutnie wyjątkowy i sprawdzony w wielu efektywnych, nagradzanych projektach zespół, który jest w stanie dostarczać prawdziwie zintegrowanych rozwiązań. Wymiana doświadczenia i wiedzy w tym zespole jest kluczową wartością dla naszych Klientów - mówi Piotr Badowski, Chief Operating Officer Euro RSCG w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Life już w Polsce