Enea rozpoczyna przetarg na dom mediowy
Spółka Enea rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni w mediach oraz wsparcie firmy w efektywnej realizacji kampanii reklamowych i działań PR w mediach. Budżetu broni Starcom (Publicis Media).
Wybrany w przetargu dom mediowy będzie pracować dla Enea SA, Enea Operator i Enea Wytwarzanie. Do jego zadań należeć będzie m.in. realizacja kampanii reklamowych i działań PR, w takich mediach, jak telewizja, radio, prasa (w tym katalogi i wydawnictwa), internet, kino, oraz OOH.
Agencja zajmie się też opracowaniem strategii obecności marki w mediach (w internecie i mediach pozainternetowych), przygotowaniem media planów, zakupem mediów, działaniami product placement itp.
Przetarg potrwa do 18 września, a warunkiem udziału w nim jest wpłata 200 tys. zł wadium. Obecnie za obsługę mediową Enea odpowiada Starcom (Publicis Media).
Jednocześnie spółka prowadzi przetarg na obsługę reklamową w zakresie ATL i BTL.
Dołącz do dyskusji: Enea rozpoczyna przetarg na dom mediowy
www.firebid.wx5.pl
--
Póki co mało znany i łatwo coś wygrać za bezcen ;)
=======
Ja wylicytowałem nowego Notebooka za 210zł
UŻYJ KODU: 816DB ZYSKAJ 100BID