Elżbieta Tusień head of content strategy w Zenith
Elżbieta Tusień awansowała na stanowisko head of content strategy w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe). Pracuje w niej od 12 lat.
Elżbieta Tusień na nowym stanowisku - wraz ze swoim zespołem - odpowiedzialna jest za planowanie i realizację kompleksowych strategii i aktywacji z zakresu marketingu treści i doświadczeń dla kluczowych klientów agencji.
Od 12 lat związana jest z Grupą Publicis i Zenith, gdzie odpowiada za tworzenie strategicznych rekomendacji i wdrożenia integrujące influencerów, gaming, marketing muzyczny oraz eventy z celami biznesowymi i marketingowymi Klientów agencji. W zakres jej obowiązków wchodzą także działania konsultingowe, takie jak audyty contentowe. Raportuje bezpośrednio do Bartosza Brennka, strategy directora w Zenith.
Elżbieta Tusień to doświadczona strateżka, wyspecjalizowana w pracy z branżami: FMCG, beauty, finanse i marketing. Na swoim koncie posiada szereg wyróżnień i nagród w konkursach zarówno efektywnościowych, jak i kreatywnych m.in.: Effie, MIXX i Kreatura.
Dołącz do dyskusji: Elżbieta Tusień head of content strategy w Zenith