SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Egmont wydał pismo związane z kolejnym musicalem Disneya

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło na rynek miesięcznik "Camp Rock" nawiązujący tematyką do młodzieżowego musicalu Disneya o tym samym tytule. Pismo skierowane jest do dziewcząt i chłopców w wieku 7-12 lat.

W magazynie znajdują się ciekawostki dotyczące filmu i jego bohaterów, testy, gry, porady, a także ilustrowane zdjęcia z planu filmowego. Do pisma od drugiego numeru dołączany będzie dodatek, natomiast z pierwszego wydania czytelnicy mogą wyciąć szablon umożliwiający samodzielne przygotowanie koszulki.

"Camp Rock" liczy 36 stron i ukazuje się w formacie 210x280mm. Cena magazynu to 7,90 zł, a jego nakład wynosi 50 tys. egz. Redaktor prowadzącą tytułu została Joanna Szabunio.

camp

Wprowadzenie na rynek miesięcznika wspierają konkursy internetowe i telewizyjne, a także reklama w tytułach własnych wydawnictwa Egmont Polska. Kreację przygotowała agencja DSK, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy MPG. Wydawca pisma został także sponsorem teleturnieju "Dzieciaki górą", emitowanego na antenie TVP 2.

Oprócz miesięcznika "Camp Rock", Egmont Polska wydaje także dwa inne magazyny oparte na formule zaczerpniętej z telewizyjnych produkcji muzycznych. Są to pisma "Hannah Montana" i "High School Musical" .

Dołącz do dyskusji: Egmont wydał pismo związane z kolejnym musicalem Disneya

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl