Egmont Polska wprowadza do sprzedaży pisma o grze „Roblox” i serialu „Mustang. Duch wolności”
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek dwa nowe magazyny: „Roblox. Nieoficjalny magazyn” oraz „Spirit. Riding free”. Oba wydawnictwa są dwumiesięcznikami, przeznaczonymi dla dzieci w wieku 6-12 lat.
„Roblox. Nieoficjalny magazyn” poświęcony jest edukacyjnej grze sieciowej „Roblox”. Redaktorem prowadzącym dwumiesięcznika jest Artur Skura, product managerem - Agnieszka Stolarska. W magazynie znajdzie się kompendium wiedzy o wirtualnym świecie gry, znajdą się w nim także praktyczne porady, wskazówki, triki, eksperckie przewodniki, sekrety strategii i rankingi gier.
Do poszczególnych wydań pisma będą dołączane plakaty. Dwumiesięcznik liczyć ma 52 strony, w formacie 208 x 278. Cena to 9,99 zł.
Z kolei „Spirit. Riding Free” to tytuł nawiązujący do serialu „Mustang. Duch wolności”. Historia przeniesiona z serialu telewizyjnego, opiera się na przyjaźni trzech dziewczynek oraz ich miłości do koni. Redaktor prowadzącą wydawnictwa jest Jolanta Tomala, product managerem – Anna Pałgan.
Liczące 32 strony pismo w formacie 208 x 278 mm powstaje na licencji Dream Works. Cena – 10,99 zł. W pierwszym numerze dołożono jako gadżet notes – sekretnik i długopis.
Wprowadzenie obu magazynów wsparte jest kampanią telewizyjną i online oraz komunikacją w mediach społecznościowych i mediach własnych Egmontu. W ofercie wydawniczej Egmont Polska dostępne są również książki: „Spirit. Riding Free” i „Roblox”. Wydawca nie zdradza nakładów nowych dwumiesięczników.
Dołącz do dyskusji: Egmont Polska wprowadza do sprzedaży pisma o grze „Roblox” i serialu „Mustang. Duch wolności”