Ecco promuje się w interaktywnych kioskach
Ecco rozpoczęło drugi etap kampanii promocyjnej "Mój Świat Mój StylMoje Ecco". Oprócz serwisu internetowego wykorzystywane są w niejinteraktywne kioski w centrach handlowych.
Wykorzystywane w drugim etapie kampanii promocyjnej "Mój ŚwiatMój Styl Moje Ecco" interaktywne kioski to standy z ekranamidotykowymi i wbudowanymi kamerami zlokalizowane w wybranychcentrach handlowych. Każdy konsument może przy pomocy tych nośnikówstworzyć profil preferencji określający jego życie, który zostajeautomatycznie zamieszczony w sekcji społecznościowej serwisuinternetowego www.ecco.com. Wzamian użytkownik otrzymuje możliwość odebrania w sklepie Eccospecjalnego bonusu oraz otrzymania nagrody.
Koncepcję i koordynację interaktywnych standów przygotował działmarketingu Ecco Shoes Poland. Cała akcja "Mój Świat Mój Styl MojeEcco" będzie prowadzona do końca maja.
Dołącz do dyskusji: Ecco promuje się w interaktywnych kioskach