Piotr Kreft odpowiada za rozwój działu e-commerce i marketingu sieci sklepów Ecco
Do zespołu firmy KRM, zarządzającej sklepami marki obuwia Ecco, dołączył Piotr Kreft. Objął stanowisko head of marketing and e-commerce operations.
Piotr Kreft

Na nowym stanowisku Kreft odpowiada za zarządzanie globalnymi operacjami marketingowymi i e-commerce we wszystkich kanałach, dział obsługi klienta, a także wdrożenie strategii omnichannel.
Z branżą e-commerce i marketingową Piotr Kreft jest związany od 11 lat. Poprzednio pracował w The Heart Warsaw, gdzie wdrażał innowacje rozwiązania z zakresu omnichannel w ramach współpracy z, m.in. Carrefour, Axa, Mastercard, czy Philips.
Doświadczenie gromadził również w Fashion House Group i portalu Groupon.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Piotr Kreft odpowiada za rozwój działu e-commerce i marketingu sieci sklepów Ecco