Eatme zrealizuje akcje samplingowe dla Warki Radler 0.0 % i Dzikiego Sadu
Agencja !eatme wygrała przetargi na organizację niestandardowych akcji samplingowych dla marek Wark Radler 0.0 % oraz Dziki Sad. Obie marki należą do Grupy Żywiec.
Projekt samplingowy dla Warki Radler ruszył z początkiem czerwca i potrwa do końca lipca. W ramach działań, ekipy ambasadorów brandu pojawią się w najbardziej uczęszczanych lokalizacjach dużych miast i nad morzem. Tam prowadzona będzie akcja „Letni test orzeźwienia”. Klienci częstowani będą trzema wariantami smakowymi napoju.
Z kolei aktywacja Automobil Dziki Sad ruszy na początku lipca. Pojazd służyć będzie konsumentom za miejsce relaksu i konsumpcji wszystkich wariantów smakowych Dzikiego Sadu: jabłko i śliwka oraz nowość czereśnia. Automobil pojawi się w dużych miastach oraz na trasie wydarzeń muzycznych, w tym Męskiego Grania.
W przypadku obu kampanii, agencja odpowiada za opracowanie koncepcji, produkcję i egzekucje.
Promowane warianty Warki Radler 0.0 % I Dzikiego Sadu, Grupa Żywiec wprowadziła do portfolio w tym roku.
Eatme jest agencją specjalizującą się w samplingu empirycznym i marketingu doświadczeń.
Dołącz do dyskusji: Eatme zrealizuje akcje samplingowe dla Warki Radler 0.0 % i Dzikiego Sadu