„Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie straciły 1,16 mln widzów
Trzeci sezon „Dziewczyn ze Lwowa” ogląda średnio 1,52 mln widzów, o 1,16 mln osób mniej niż pokazywany rok temu drugi sezon produkcji w innym paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
Serial „Dziewczyny ze Lwowa” nadawany jest w TVP1 w soboty o godz. 20.30, począwszy od 1 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,52 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 11,35 proc. w grupie 4+, 4,94 proc. w 16-49 i 7,84 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,58 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek serialu.
Dla porównania, pokazywaną jesienią ub.r. drugą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” pokazywaną w niedziele o godz. 20.15 oglądało o 1,16 mln widzów więcej. Pierwszy trzy odcinki serialu śledziło wówczas średnio 2,68 mln osób, a udział TVP1 wynosił 17,28 proc. w grupie 4+, 9,94 proc. w 16-49 i 13,58 proc. w 16-59.
TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVN, emitujący wówczas gł. „Mam talent!”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 14,18 proc. Trzecia jest TVP2 („The Voice of Poland”; 9,85 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypada Polsat (gł. filmy fabularne; 7,76 proc.).
Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje miejsce ostatnie wśród analizowanych stacji.
„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.
Dołącz do dyskusji: „Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie straciły 1,16 mln widzów
Wojenne Dziewczyny, Rozlewisko, Korona Królów, Klan, Jaka to melodia, Dziewczyny ze Lwowa, Drogi Wolności...