'Dziecko' liderem
Miesięcznik 'Dziecko' był we wrześniu 2007 r. najchętniej kupowanympismem dla rodziców. Kto zyskał najwięcej?
Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Dziecko"(Agora), który osiągnął we wrześniu 2007 średnią sprzedaż ogółem napoziomie 129 510 egz. (wzrost o 51,9 proc. w stosunku do września2006 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowało się "Mam dziecko" (Bauer Polska) zwynikiem 106 108 egz., a na trzecim "Mamo, to ja" (EdipressePolska) ze średnią 104 426 egz.
wrzesień | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziecko | 129510 | 85230 |
Mam Dziecko | 106108 | 98721 |
Mamo, to ja | 104426 | 89158 |
Twoje dziecko | 58070 | 69215 |
Rodzice | 55687 | 45853 |
M jak mama | 47724 | - |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy spadeksprzedaży odnotował miesięcznik "Dziecko".
2007 | ||
wrzesień | sierpień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziecko | 129510 | 87795 |
Mam Dziecko | 106108 | 75937 |
Mamo, to ja | 104426 | 90200 |
Twoje dziecko | 58070 | 75556 |
Rodzice | 55687 | 45919 |
M jak mama | 47724 | 47764 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: 'Dziecko' liderem