„Dzieciaki górą” i „Plaża pod nosem” w kampanii Rainbow Tours
Rozpoczęła się kampania biura podróży Rainbow Tours reklamująca jego taryfy „Dzieciaki górą” i „Plaża pod nosem”. Akcję - obejmującą telewizję, internet, punkty sprzedaży i outdoor - przygotowały firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark i Starcom.
Reklamowane przez Rainbow Tours taryfy „Dzieciaki górą” i „Plaża pod nosem” są skierowane, odpowiednio, do rodzin z dziećmi oraz osób preferujących hotele położone blisko plaży. W ramach tej pierwszej oferty dostępnych jest 16 Figloklubów - klubów rodzinnych Rainbow Tours, oraz inne specjalnie wybrane hotele nastawione na rodzinny wypoczynek. Natomiast „Plaża pod nosem” obejmuje hotele usytuowane nad brzegiem morza. Z obu taryf - wprowadzonych przez biuro podróży 20 maja - można skorzystać do końca sezonu letniego.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVN 24, TVN Style, TVN CNBS, AXN, Comedy Central, 13th Street Universal, National geographic, Comedy Central Family, AXF Sci-Fi, Kuchnia.tv, Foxlife, Kino Polska, Universal Chanel, BBC Knowledge, Ale Kino, Canal + Sport, Travel Channel, Canal +, Polsat News, Discovery Science, Animal Planet, Discovery World, Polsat Sport, TLC), internecie (strony związane z turystyką - targetowane pod względem treści i kategorii, a także NK.pl, Gadu-Gadu i serwisy Agory), punkty sprzedaży oraz outdoor (warszawskie metro).
Kreację kampanii - zaplanowanej w telewizji do 19 czerwca, a w internecie co najmniej do końca czerwca - przygotowała agencja reklamowa Fat Baby, spoty wyprodukowały firmy Papaya Films i Lunapark, a za strategię mediową odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Dzieciaki górą” i „Plaża pod nosem” w kampanii Rainbow Tours