„Działkowiec” liderem miesięczników o ogrodnictwie
W październiku ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie umocnił się „Działkowiec”, który jako jedyny w zestawieniu zanotował wzrost. Z kolei najwięcej straciła „Magnolia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w październiku 2016 roku wyniosła 101 644 egz. W porównaniu do października 2015 roku zwiększyła się ona o 5,01 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda), który awansował z trzeciej lokaty. Jego wynik uplasował się na poziomie 69 140 egz., po spadku o 12,82 proc.
Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 21,37 proc. do 63 112 egz.
Szósta była „Magnolia” (Agora) ze sprzedażą ogółem w październiku ub.r. na poziomie 22 507 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 28,37 proc.
Wirtualnemedia.pl | październik | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Działkowiec | 149 570 | 101 644 | 101 644 | 168 050 | 96 791 | 96 791 | 5,01% |
Przepis na Ogród | 100 000 | 69 140 | 69 140 | 115 000 | 79 308 | 79 308 | -12,82% |
Mam Ogród | 107 850 | 63 112 | 63 112 | 135 000 | 80 268 | 80 268 | -21,37% |
Mój Ogródek | 72 950 | 37 349 | 37 349 | 96 450 | 41 736 | 41 736 | -10,51% |
Mój Piękny Ogród | 53 000 | 29 542 | 29 542 | 69 940 | 37 963 | 37 963 | -22,18% |
Magnolia | 61 000 | 22 507 | 22 507 | 71 000 | 31 424 | 31 422 | -28,37% |
Hasło Ogrodnicze | 8 000 | 2 621 | 2 521 | 8 000 | 2 951 | 2 878 | -12,40% |
W październiku 2016 roku w porównaniu do września 2016 roku też prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej również straciła „Magnolia” - było to 32,96 proc. Z kolei jedyny wzrost, wynoszący 5,60 proc., odnotował „Przepis na Ogród”.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Działkowiec | 149 570 | 101 644 | 101 644 | 156 260 | 106 507 | 105 657 | -3,80% |
Przepis na Ogród | 100 000 | 69 140 | 69 140 | 105 000 | 65 476 | 65 476 | 5,60% |
Mam Ogród | 107 850 | 63 112 | 63 112 | 113 000 | 72 438 | 72 438 | -12,87% |
Mój Ogródek | 72 950 | 37 349 | 37 349 | 76 630 | 39 793 | 38 943 | -4,09% |
Mój Piękny Ogród | 53 000 | 29 542 | 29 542 | 55 000 | 36 338 | 36 338 | -18,70% |
Magnolia | 61 000 | 22 507 | 22 507 | 62 000 | 39 072 | 33 572 | -32,96% |
Hasło Ogrodnicze | 8 000 | 2 621 | 2 521 | 8 000 | 2 614 | 2 534 | -0,51% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem miesięczników o ogrodnictwie