Dziadek do orzechów wypromuje producenta herbat Pukka
Agencja Dziadek do orzechów nawiązała współpracę z producentem herbat Pukka, której właścicielem jest Ekaterra.
Współpraca rozpoczęła się od przygotowania bazowych materiałów graficznych, natomiast aktualnie Dziadek do orzechów odpowiada za realizację strategii komunikacji poprzez prowadzenie profili w mediach społecznościowych, koncepcję i realizację akcji specjalnych a także częściowo za influencer marketing.
Aktualnie na Facebooku oraz Instagramie Pukka trwa przygotowana przez Dziadka do orzechów aktywacja - "21 dni wdzięczności". Agencja opracowała ideę kreatywną, pełną komunikację - zarówno w mediach społecznościowych, jak i na stronie www oraz materiały graficzne.
Podczas aktywacji Pukka zachęca użytkowników do pobrania ze strony internetowej specjalnie zaprojektowanego, darmowego kalendarza, w którym każdy może zapisywać swoje codzienne powody do wdzięczności.
Ekaterra ma w swoim portfolio 34 herbaciane marki, w tym marki Lipton czy PG tips.
Dołącz do dyskusji: Dziadek do orzechów wypromuje producenta herbat Pukka