SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży spadek wpływów reklamowych 'Dziennika' i 'Gazety Wyborczej'

Wpływy reklamowe dzienników w kwietniu 2009 roku spadły o 22 proc.w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Najwięcej stracił'Dziennik' (w dół o 47 proc.), najmniejszy spadek odnotował "Fakt"a liderem pozostała "Gazeta Wyborcza" (spadek o 30 proc.).

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła wkwietniu 2009 roku cennikowe wpływy z reklam do poziomu 67,1 mlnzł, czyli o 28 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 - wynika zmonitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor przygotowanychdla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska"(Polskapresse), który zanotował przychody reklamowe napoziomie 25,4 mln zł (spadek o 3,4 mln zł). Trzecie miejsceprzypadło dla "Faktu" (Axel Springer Polska) -16,6 mln zł (spadek o 1,4 mln zł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły 197,5 mln zł wkwietniu 2009 r. wobec 253,8 mln zł w analogicznym okresie 2008roku (dane cennikowe, dane bez autopromocji).

Rok /MiesiącIV.2009
Główne medium +wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety197 542 111 zł
GAZETA WYBORCZA67 182 165 zł
POLSKA25 425 835 zł
FAKT16 669 272 zł
RZECZPOSPOLITA14 020 218 zł
DZIENNIK11 132 633 zł
SUPER EXPRESS8 018 849 zł


Rok /MiesiącIV.2008
Główne medium +wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety253 801 191 zł
GAZETA WYBORCZA95 035 811 zł
POLSKA28 807 595 zł
DZIENNIK20 879 317 zł
RZECZPOSPOLITA18 768 469 zł
FAKT18 002 331 zł
SUPER EXPRESS10 173 840 zł



dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: ExpertMonitor

Dołącz do dyskusji: Duży spadek wpływów reklamowych 'Dziennika' i 'Gazety Wyborczej'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl