"Drobne grzeszki" motywem przewodnim nowej platformy komunikacyjnej marki Grześki
Pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki” Colian zaprezentował nową platformę komunikacyjną popularnych wafelków. Kampanię Grześków przygotowały MullenLowe Warsaw, Initiative, Lemon, Gong i Kolterman Media Communications.
Claim marki ma bazować na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. - Każdy ma swoje „grzeszki” - małe, codzienne słabostki, które sprawiają, że częściej się uśmiechamy i z lekkim dystansem podchodzimy do otaczającej nas rzeczywistości. To one czynią nas wyjątkowymi i niepowtarzalnymi, podobnie jak… ulubione wafelki Grześki, towarzyszące nam na co dzień. Nowa platforma komunikacyjna marki w sposób żartobliwy bazuje na dwuznaczności słowa grzeszki-Grześki i stawia ją w centrum humorystycznego przekazu, bo przecież… „Każdy ma swoje Grześki” - mówi Wojciech Gańko, brand manager marki Grześki.
Niewinny flirt nastolatków
Tematem pierwszego spotu z cyklu o naszych codziennych grzeszkach-Grześkach jest niewinny flirt nastolatków - chłopaka w pociągu z dziewczyną na peronie.
Emisje zaplanowano do 20 grudnia br. na antenie Polsatu, TVN i stacji tematycznych oraz w serwisach VoD (Ipla i player.pl). Kampanię telewizyjną uzupełniają działania w mediach społecznościowych oraz współpraca z influencerami.
Strategię nowej platformy komunikacyjnej marki opracowała agencja MullenLowe Warsaw. Media do kampanii zakupił Initiative.
Spot wyprodukował dom produkcyjny Lemon; za działania z influencerami odpowiada agencja Gong.
Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.
Dołącz do dyskusji: "Drobne grzeszki" motywem przewodnim nowej platformy komunikacyjnej marki Grześki