Dragon Rouge odświeża wizerunek toniku Kinley
Coca-Cola zdecydowała się odmłodzić swoją markę i unowocześnić opakowanie toniku Kinley.
Potrzeba zmiany podyktowana była chęcią dotarcia do młodszych odbiorców i jednocześnie zdobycia pozycji lidera w kategorii. Zadanie to powierzono Dragon Rouge.
Agencja miała za zadanie stworzyć opakowanie, które zatrzymując prostotę etykiety nadal komunikowałoby wysoką jakość i prestiż. Zachowywałoby klasę, elegancję i dojrzałość, która jest główną wartością tej marki. Silna widoczność brandu miała być zachowana, a nacisk położony na odświeżenie, cechę generyczną toniku, zwiększony.
Zachowano kluczowe elementy opakowania: koronę, czarny owal wokół nazwy marki, białe eleganckie liternctwo, źółty kolor, który jest także kodem kolorystycznym kategorii.
Koronę poddano restylizacji, w celu odmłodzenia i unowocześnienia, a liternictwo – typografia i ułożenie zostało skorygowane, aby zwiększyć czytelność i dodać całóści elegancji, czytamy w komunikacie.
Unowocześnieniu i odmłodzeniu służyło także wprowadznie w panel koloru granatowego oraz srebrnego w miejsce bardziej tradycyjnego złotego. Obecnie tonik Kinley stał się młodszy i bardziej męski.
Kinley w nowych opakowaniech dostępny jest na rynku od czerwca 2006 r.
Dołącz do dyskusji: Dragon Rouge odświeża wizerunek toniku Kinley