SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dragon Rouge odświeża wizerunek toniku Kinley

Coca-Cola zdecydowała się odmłodzić swoją markę i unowocześnić opakowanie toniku Kinley.

Potrzeba zmiany podyktowana była chęcią dotarcia do młodszych odbiorców i jednocześnie zdobycia pozycji lidera w kategorii. Zadanie to powierzono Dragon Rouge.

Agencja miała za zadanie stworzyć opakowanie, które zatrzymując prostotę etykiety nadal komunikowałoby wysoką jakość i prestiż. Zachowywałoby klasę, elegancję i dojrzałość, która jest główną wartością tej marki. Silna widoczność brandu miała być zachowana, a nacisk położony na odświeżenie, cechę generyczną toniku, zwiększony.

Zachowano kluczowe elementy opakowania: koronę, czarny owal wokół nazwy marki, białe eleganckie liternctwo, źółty kolor, który jest także kodem kolorystycznym kategorii.

Koronę poddano restylizacji,  w celu odmłodzenia i unowocześnienia, a liternictwo – typografia i ułożenie zostało skorygowane, aby zwiększyć czytelność i dodać całóści elegancji, czytamy w komunikacie.

Unowocześnieniu i odmłodzeniu służyło także wprowadznie w panel koloru granatowego oraz srebrnego w miejsce bardziej tradycyjnego złotego. Obecnie tonik Kinley stał się młodszy i bardziej męski.

Kinley w nowych opakowaniech dostępny jest na rynku od czerwca 2006 r.

Dołącz do dyskusji: Dragon Rouge odświeża wizerunek toniku Kinley

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl