SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DoubleVerify tworzy nowy zespół DV Attention Lab

DoubleVerify („DV”), platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła uruchomienie nowego działu DV Attention Lab, który ma pomagać reklamodawcom w optymalizacji efektywności kampanii, przy użyciu szczegółowych „attention data”, dotyczących zaangażowania internautów i ekspozycji reklam.

Wyspecjalizowany zespół DoubleVerify, działający właśnie w ramach DV Attention Lab, będzie pomagać marketerom maksymalizować skuteczność ich kampanii.

Nowo utworzone laboratorium - DV Attention Lab - składa się z multidyscyplinarnego zespołu, do którego należą naukowcy zajmujący się danymi, eksperci ds. produktów i analitycy marketingowi.

W oparciu o podstawową grupę ponad 20 pracowników na całym świecie, laboratorium będzie koncentrować się na dostarczaniu reklamodawcom wskazówek i spostrzeżeń z obszaru „attention data” oraz zaleceń dotyczących skuteczności kampanii, opartych na wykorzystaniu autorskiej technologii DV Authentic Attention i obejmujących branżowe raporty porównawcze, przewodniki po najlepszych praktykach, przykładowe case studies i wiele innych.

- Ponieważ reklamodawcy zmagają się z niepewnością ekonomiczną, potrzeba zrozumienia i maksymalizacji skuteczności reklam jest ważniejsza niż kiedykolwiek – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify - Tradycyjne KPI, takie jak viewability i kliknięcia, nie są wystarczająco skuteczne w określaniu, czy reklama ma wpływ na końcowego odbiorcę, a dodatkowo zmiany regulacyjne skutkujące wycofaniem cookies utrudniają markom korzystanie z istniejących narzędzi. Mając to na uwadze, jesteśmy przekonani, że przyjazne dla prywatności wskaźniki uwagi (attention metrics) staną się nową walutą efektywności w branży. Bardzo nas cieszy fakt, że uruchamiamy w firmie nową dywizję, czyli DV Attention Lab i będziemy pomagać reklamodawcom poruszać się w dzisiejszym cyfrowym krajobrazie.

Firma DoubleVerify wprowadziła w ostatnim czasie na rynek narzędzie DV Authentic Attention Snapshot - przegląd danych dotyczących uwagi, dostępny dla wszystkich współpracujących z DoubleVerify marketerów bez dodatkowych kosztów. Ta funkcja pomaga klientom DV osiągnąć większą skuteczność kampanii w obecnych warunkach makroekonomicznych. Dostarczany co tydzień Snapshot zapewnia głębokie dane analityczne z obszaru „attention data”, z łatwymi do przyswojenia insightami w celu zidentyfikowania najlepiej i najsłabiej działających reklam, porównywania wyników reklamodawców w określonej branży itp.

DV Authentic Attention to rozwiązanie efektywnościowe, które analizuje ponad 50 parametrów, dotyczących ekspozycji reklamy digital i zaangażowania konsumenta - w czasie rzeczywistym. Pod kątem ekspozycji, DV Authentic AttentionⓇ ocenia całą prezentację reklamy, określając ilościowo jej intensywność i pozycję za pomocą wskaźników, które obejmują m.in. czas oglądania, udział w ekranie, prezentację wideo, słyszalność itp. Pod kątem zaangażowania funkcja DV Authentic AttentionⓇ analizuje kluczowe zdarzenia inicjowane przez użytkownika, które występują podczas wyświetlania reklamy, w tym dotknięcia użytkownika, orientację ekranu, odtwarzanie wideo i interakcje sterowania dźwiękiem, itp. Z rozwiązania tego korzystała już m.in. firma Mondelez International, producent czekolad Milka.

Dołącz do dyskusji: DoubleVerify tworzy nowy zespół DV Attention Lab

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl