Dorota Haller za Marzenę Kołoszczyk na czele marketingu w Medicover
Dorota Haller objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie medycznej Medicover. Zajmująca je poprzednio Marzena Kołoszczyk przeszła w spółce na nowo utworzoną funkcję dyrektora sprzedaży ds. rynku masowego.

Jako dyrektor marketingu Haller odpowiada w Medicover przede wszystkim za kreowanie produktów, komunikację, PR oraz rozwój marki firmy w mediach cyfrowych.
Dorota Haller ostatnio zarządzała marketingiem w AASA Polska, a przedtem odpowiadała za marketing i komunikację w Banku BNP Paribas (w połowie ub.r. połączył się z Bankiem BGŻ).
Wcześniej pracowała m.in. jako dyrektor marketingu i komunikacji w Polskich Liniach Lotniczych, członek zarządu ds. marketingu i strategii w pkt.pl, dyrektor marketingu i kolportażu w „Życiu Warszawy” oraz dyrektor marketingu i promocji w EMI Music. Prowadziła też projekty doradcze z zakresu marketingu i PR we własnej firmie DNH Marketing Institute.
Pracę zawodową rozpoczęła w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi.
Dorota Haller jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Dorota Haller za Marzenę Kołoszczyk na czele marketingu w Medicover