Dorminox reklamowany jako "siła dobrego snu"
Polpharma rozpoczęła kampanię reklamową promującą Dormino, lek stosowany w leczeniu bezsenności. Przygotowała ją kampania Opus B.

Kampania „Dorminox – siła dobrego snu” bazuje na postaci charakterystycznego brand hero, opowiadającego o leku i zdrowym śnie sympatycznego Budzika.
- Koncepcja wychodzi mocno poza standardowe reklamy segmentu farmaceutycznego. Ożywiliśmy przedmiot jednoznacznie kojarzony ze snem, a jednocześnie dodaliśmy mu cechy wspierającego przyjaciela i eksperta, który zna nas i nasze problemy z bezsennością - mówi Tomek Kosiński, dyrektor kreatywny, odpowiadający za realizację kampanii.
W reklamach podkreślono, że Dorminox jest rozwiązaniem, które nie uzależnia i przynosi natychmiastową poprawę jakości snu.
W ramach kampanii agencja przygotowała serię formatów telewizyjnych – spoty i billboardy sponsorskie oraz materiały drukowane. Spot wyreżyserował Dobromił Sudak, za produkcję odpowiada: Lucky Luciano, postprodukcją zajęło się studio Ice Images.
Dołącz do dyskusji: Dorminox reklamowany jako "siła dobrego snu"