SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Domestos promuje nową pomarańczową kostkę toaletową

"Gwarancja świeżości lub zwrot pieniędzy" - takim hasłem UnileverPolska zachęca do przetestowania kostki toaletowej Domestos Orange,którą wprowadza na rynek od października 2008.

W ramach akcji każdy, kto uzna, że produkt nie spełnia jegooczekiwań mimo prawidłowego użytkowania, będzie mógł złożyćreklamację i otrzymać zwrot kosztów zakupu. Akcją objęte sąwszystkie kostki marki Domestos, w tym nowa kostka DomestosOrange.

Akcja potrwa do końca listopada 2008. Wsparta jest działaniamiBTL (m.in. animacje hostessowe, promocyjna ekspozycja produktu,materiały POS) oraz ATL (spot TV).

Za opracowanie koncepcji i mechaniki promocji, oraz kreacjęmateriałów POS odpowiada agencja IQ Marketing. Za przygotowaniespotu TV - agencja Lowe.

Dołącz do dyskusji: Domestos promuje nową pomarańczową kostkę toaletową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl