Domestos promuje nową pomarańczową kostkę toaletową
"Gwarancja świeżości lub zwrot pieniędzy" - takim hasłem UnileverPolska zachęca do przetestowania kostki toaletowej Domestos Orange,którą wprowadza na rynek od października 2008.
W ramach akcji każdy, kto uzna, że produkt nie spełnia jegooczekiwań mimo prawidłowego użytkowania, będzie mógł złożyćreklamację i otrzymać zwrot kosztów zakupu. Akcją objęte sąwszystkie kostki marki Domestos, w tym nowa kostka DomestosOrange.
Akcja potrwa do końca listopada 2008. Wsparta jest działaniamiBTL (m.in. animacje hostessowe, promocyjna ekspozycja produktu,materiały POS) oraz ATL (spot TV).
Za opracowanie koncepcji i mechaniki promocji, oraz kreacjęmateriałów POS odpowiada agencja IQ Marketing. Za przygotowaniespotu TV - agencja Lowe.
Dołącz do dyskusji: Domestos promuje nową pomarańczową kostkę toaletową