Dom.gratka.pl reklamowany w nowej wersji (wideo)
Serwis ogłoszeniowy Dom.Gratka.pl (należący do Polskapresse) został udostępniony w nowej odsłonie, również jako aplikacja na smartfony z systemem Android. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Performics.
W nowej wersji Dom.Gratka.pl uproszczono i bardziej wyeksponowano wyszukiwarkę, która obecnie jest oparta na podstawowych kryteriach (m.in. lokalizacja), a szczegółowe opcje (aktualność i źródło ofert, cena, powierzchnia czy też liczba pokoi) wyświetlane są dopiero po kliknięciu w nie.
Serwis zyskał również nową szatę graficzną, opartą na technologii Responsive Web Design dostosowującej układ strony do urządzenia, na którym jest przeglądana.
Udostępniono też aplikację mobilną, dzięki której z serwisu można korzystać na smartfonach z systemem Android. Głównym elementem aplikacji jest wyszukiwarka, która pozwala znaleźć oferty z wybranej miejscowości (wpisując jej nazwę lub wskazując na mapie) w oparciu o takie parametry jak cena, powierzchnia czy liczba pokoi. Aplikację można bezpłatnie pobrać z Google Play.
Nową wersję Dom.Gratka.pl wspierają spoty wizerunkowe, które będą emitowane zarówno w serwisach Grupy Polskapresse, jak też w mediach zewnętrznych. Za koncepcję kreatywną i produkcję reklam oraz planowanie mediów odpowiada agencja Performics.
Dom.Gratka.pl zawiera ponad 1,2 miliona ogłoszeń sprzedaży i wynajmu nieruchomości z rynku pierwotnego oraz wtórnego. W lipcu br. serwis zanotował 980 tys. użytkowników i 34,6 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Dom.gratka.pl reklamowany w nowej wersji (wideo)