Diesel tanecznie reklamuje elastyczne jeansy (wideo)
Promujący linię elastycznych jeansów marki Diesel spot w efektowny sposób przedstawia 24 różne pozycje taneczne.
Spot nosi tytuł „A-Z of dance”, a więc jest swoistym alfabetem tanecznym opracowanym przez firmę Diesel. Każda z 24 zaprezentowanych figur odpowiada jednej z liter alfabetu. Można tutaj znaleźć zarówno klasyczne szpagaty, jak i charakterystyczne dla stylu ulicznego kramping i twerking. Na liście znalazł się również spopularyzowany przez internetowy mem harlem shake.
Wszystkie figury zostały zaprezentowane w ubraniach marki Diesel. W klipie uczestniczą natomiast utalentowani tancerze oraz zespoły z całego świata. Marka zachęca do zamieszczania własnych klipów i oznaczania ich hashtagami #jogjeans oraz #iddance.
Kampania jest realizowana wspólnie z i-D Magazine. Reżyserem spotu jest Jacob Sutton. Za produkcję odpowiada Laura Holmes Production.
Dołącz do dyskusji: Diesel tanecznie reklamuje elastyczne jeansy (wideo)