Dialog promuje się wśród przedsiębiorców
Ruszyła kampania promocyjna oferty Telefonii Dialog skierowanej do przedsiębiorców. Akcja pod hasłem "Magia Dialogu" wykorzystuje layouty utrzymane w baśniowej stylistyce.
Rozpoczęta właśnie kampania Telefonii Dialog promuje usługi telekomunikacyjne skierowane do przedsiębiorców. Kreacja poszczególnych layoutów jest oparta na baśniowo-magicznej scenerii z motywami zaskakującej interakcji człowieka z naturą. Ma to odzwierciedlać wyjątkowość oferty operatora oraz wywoływać pozytywne skojarzenia ze światem dziecięcych marzeń. - Biznes to oprócz twardych wskaźników i mierzalnych efektów także emocje, dlatego zdecydowaliśmy się na tę innowacyjną na rynku B2B koncepcję komunikacji, żeby w niestandardowy sposób przedstawić korzyści naszej oferty biznesowej - opisuje Robert Banasiak, wiceprezes zarządu firmy.
Akcja pod hasłem "Magia Dialogu" obejmuje głównie materiały BTL (m.in. kalendarze i gadżety), prasę i internet. Strategię kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa Czart.
Dołącz do dyskusji: Dialog promuje się wśród przedsiębiorców