"Detal Dzisiaj Network" będzie miesięcznikiem
Od stycznia wydawany do tej pory jako dwutygodnik poświęcony rynkowi FMCG magazyn "Detal Dzisiaj - Network" (Trade Press) ukazywać się będzie co miesiąc. W związku ze zmianą częstotliwości wydawania pisma nie jest jednak planowana na razie zmiana jego makiety.
- Na łamach magazynu prezentowane będą nie poszczególne rynki
produktów, jak do tej pory, ale opinie kluczowych graczy o całych
grupach produktów. Przykładem może być przygotowywane do numeru
1/2008 zestawienie zatytułowane "Obiadowa półka", w którym pojawią
się producenci bulionów, zup, makaronów, ketchupów, przypraw itp. -
mówi redaktor naczelny "Detal Dzisiaj - Network" Witold
Nartowski.
Opinie o poszczególnych segmentach rynku będą uzupełnieniem do
szczegółowej prezentacji rynków produktów. Magazyn pisać będzie też
o najważniejszych osobach stojących za "Success Stories" w branży
FMCG prezentując zarówno ich sylwetki zawodowe, jak i prywatne
zainteresowania. Dodatkowym elementem pojawiającym się na łamach
każdego numeru będzie cover story - omówienie najistotniejszego w
danym momencie problemu nurtującego przedstawicieli rynku FMCG w
Polsce.
W dalszym ciągu w "Detal Dzisiaj Network" obecne będzie badanie
Category Stock Master, z którego można dowiedzieć się, kto osiąga
najlepsze wyniki pod względem obecności jego produktów na sklepowej
półce. Pismo nadal będzie też prezentować ofertę wyposażeniową dla
sieci handlowych, obraz poszczególnych kategorii w reklamach
umieszczanych w gazetkach promocyjnych sieci, a także temat numeru
oraz komentarze i felietony analityków rynku FMCG.
"Detal Dzisiaj Network" ukazuje się na rynku od 1998 roku, do stycznia 2007 roku pismo wychodziło pod tytułem "Supermarket News".
Dołącz do dyskusji: "Detal Dzisiaj Network" będzie miesięcznikiem