Browary Polskie z nową ekspertką od komunikacji
Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie utworzył stanowisko menadżerki ds. komunikacji i public affairs. Objęła je Katarzyna Strojna-Szwaj.
Katarzyna Strojna-Szwaj odpowiada za komunikację zewnętrzną oraz kontakty z mediami, a także działania z zakresu public affairs Browarów Polskich.
Związek zaznacza, że w nadchodzącym roku tematy związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu, nowymi trendami (takimi jak promocja napojów bezalkoholowych) czy zrównoważonym rozwojem będą zajmować centralne miejsce w działaniach komunikacyjnych Browarów Polskich.
Katarzyna Strojna-Szwaj z branżą komunikacji i marketingu związana jest od ponad 15 lat. Dotychczas zarządzała kampaniami reklamowymi, odpowiadała za relacje z mediami oraz nadzorowała strategie komunikacji w mediach społecznościowych dla obiektów zagranicznych sieci hotelowych w Polsce.
Jako senior communications & social media managerka w HR Group odpowiadała za wprowadzenie marki sieci hotelowej na polski rynek oraz budowanie jej rozpoznawalności. Pracowała też w sieci hoteli Vienna House, m.in. jako regional communication and marketing manager.
Dołącz do dyskusji: Browary Polskie z nową ekspertką od komunikacji