SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Browary Polskie z nową ekspertką od komunikacji

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie utworzył stanowisko menadżerki ds. komunikacji i public affairs. Objęła je Katarzyna Strojna-Szwaj.

Katarzyna Strojna-Szwaj Katarzyna Strojna-Szwaj

Katarzyna Strojna-Szwaj odpowiada za komunikację zewnętrzną oraz kontakty z mediami, a także działania z zakresu public affairs Browarów Polskich.

Związek zaznacza, że w nadchodzącym roku tematy związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu, nowymi trendami (takimi jak promocja napojów bezalkoholowych) czy zrównoważonym rozwojem będą zajmować centralne miejsce w działaniach komunikacyjnych Browarów Polskich.

Katarzyna Strojna-Szwaj z branżą komunikacji i marketingu związana jest od ponad 15 lat. Dotychczas zarządzała kampaniami reklamowymi, odpowiadała za relacje z mediami oraz nadzorowała strategie komunikacji w mediach społecznościowych dla obiektów zagranicznych sieci hotelowych w Polsce. 

Jako senior communications & social media managerka w HR Group odpowiadała za wprowadzenie marki sieci hotelowej na polski rynek oraz budowanie jej rozpoznawalności. Pracowała też w sieci hoteli Vienna House, m.in. jako regional communication and marketing manager. 

Dołącz do dyskusji: Browary Polskie z nową ekspertką od komunikacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl